مس

آب شیشه | خرید آنلاین سیلیکات سدیم مایع

آب شیشه چیست؟
آب شیشه که با نام سیلیکات سدیم شناخته می شود در دو نوع جامد و مایع تولید می شود. آب شیشه ترکیبی معدنی که بر اساس دانسیته و ریشیو متفاوتی که دارد در صنایع مختلف کاربردهای متعددی دارد. سیلیکات سدیم مایع در آب محلول است و محلولی قلیایی را تشکیل می دهد و در محیط های قلیایی و خنثی پایدار می باشد.
این ماده در حالت جامد پودری سفید رنگ می باشد که در اصطلاح متا سیلیکات سدیم گفته می شود. در حالت مایع تقریبا چسبناک و مایل به زرد و کرم می باشد و با نام های مختلفی همچون آب شیشیه – آب چسب – سیلیکات سدیم – سیلیکات سدیم مایع شناخته می شود.
فروش آنلاین سیلیکات سدیم مایع 
فروشگاه آنلاین دیجی شیمی سیلیکات سدیم مایع یا آب شیشه را بصورت آنلاین با قیمت مناسب در گالن های 20 لیتری و بصورت عمده به فروش می رساند.
کاربرد و موارد مصرف آب شیشه
خودرو سازی
در صنایع خودرو سازی جهت بهبود صدای سیستم اگزوز بکار گرفته می شود.
استخراج نفت
در مایع های حفاری بمنظور افزایش استحکام دیواره های چاه و جلوگیری از تخریب و دیواره ها مورد استفاده قرار می گیرد.
صنایع ریخته گری
در صنایع ریخته گری و ذوب فلزات به عنوان یک پوشش بسیار مناسب برای قالب های ریخته گری استفاده می شود. آب شیشه از سوختن قالب مخصوص ذوب فلزات جلوگیری می کند.
نگهدارنده مواد غذایی
در صورتی که تخم مرغ های را در این ماده غوطه ور کنیم  باکتری هایی که موجب آسیب رساندن به آن می شود را دفع می کند و همچنین ماندگاری تخم مرغ ها را تا 9 ماه افزایش می دهد.
صنعت شوینده
پودرهای شوینده از ترکیب چند ماده محلول در آب تولید می شوند. در فرآیند خشک کردن و تبدیل شدن به پودرهای شوینده از سیلیکات سدیم استفاده می شود.
در نهایت ذراتی بوجود می آیند که جهت شست و شو از آنها استفاده می شود. عدم استفاده از سیلیکات سدیم باعث می شود ذرات تولیدی بسیار نرم و ریز باشند و قدرت چسبندگی بسیار کمی داشته باشند.

تنظیم و نگارش : Mabna Site Design Company

آب شیشه | خرید آنلاین سیلیکات سدیم مایع

منبع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
X