فلزات صنعتیفلزات غیرآهنی (آلومینیوم، مس، سرب، روی و قلع)مس

ماین نیوز – استاندار هرمزگان بیان کرد: ارتقای توسعه پایدار استان با تجهیز آزمایشگاه دانشگاه هرمزگان

استاندار هرمزگان اظهار کرد: برای ارتقای توسعه پایدار استان هرمزگان، تجهیزات آزمایشگاهی برای مهارت‌های مختلف، توسط شرکت فولاد هرمزگان تامین می‌شود.

به گزارش ماین نیوز، مهدی دوستی در مراسم رونمایی از تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: تامین نیروی انسانی مورد نیاز و ارائه تجهیزات آموزشی برای مهارت‌های مختلف، توسط شرکت فولاد هرمزگان، به منظور توسعه پایدار انجام می‌شود. آزمایشگاه‌های فولادی در دانشگاه هرمزگان و هنرستان‌های مجاور ایجاد شده و دانش‌آموزان در این مکان‌ها درس می‌خوانند. وی افزود: اقدامات خوبی از سوی فولاد هرمزگان برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های استان صورت گرفته است.

در حال حاضر، برنامه‌ای داریم که با همکاری این شرکت، یک دانشکده متالورژی در حوزه صنعت فولاد تاسیس کنیم. اقدامات اولیه در این رابطه قبول شده است. امیدواریم که در پی آن، دانشگاهی متالورژی را در استان تأسیس نموده و گسترش دهیم. استاندار هرمزگان همچنین اظهار داشت: به دنبال تأسیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حوزه فولاد هستیم. مذاکراتی در این زمینه با وزیر علوم صورت گرفته است و امیدواریم که مسئله تجهیزات نرم‌افزاری فولاد هرمزگان نیز پیگیری شود. آماده‌ایم که به طور گسترده‌تری در این زمینه فعالیت نماییم. دوستی در پایان افزود: شرکت فولاد هرمزگان تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه هرمزگان را تأمین کرده‌است به منظور عملی‌سازی مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار استان. برنامه‌ای که در دست است، پیش‌بینی می‌کند که در مراحل بعدی، یک آزمایشگاه در بندرعباس برای انجام آزمایش‌های مورد نیاز کالاهای وارداتی، صادراتی و صنعتی ایجاد گردد که البته برای این منظور اقدامات مناسبی انجام شده است. امیدواریم که در آینده شاهد بهره‌برداری از فازهای بعدی این آزمایشگاه توسط شرکت فولاد هرمزگان باشیم و به توسعه برسد.

همچنین، ارائه شده است که شش تجهیز آزمایشگاهی برای دانشگاه

“`html
هرمزگان برای آزمایش‌های مواد و متالورژی از سوی فولاد هرمزگان تامین شده است.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۹کد مطلب: 70245 مرجع : روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان 

تنظیم و نگارش : Behnegarsoft.com

ماین نیوز – استاندار هرمزگان مطرح کرد: زمینه‌سازی توسعه پایدار استان با تجهیز آزمایشگاه دانشگاه هرمزگان

منبع

“`
هرمزگان برای آزمایش‌های مواد و متالورژی از سوی شرکت فولاد هرمزگان تامین شده است. استاندار هرمزگان مطرح کرد: زمینه‌سازی توسعه پایدار استان با تجهیز آزمایشگاه دانشگاه هرمزگان.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
X