فلزات صنعتیفلزات غیرآهنی (آلومینیوم، مس، سرب، روی و قلع)مس

ماین نیوز – ایجاد انقلاب فولادی در هرمزگان، با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان

ایجاد انقلاب فولادی در هرمزگان، با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگانگروه صنایع معدنی
– استاندار هرمزگان بیان کرد: در حال حاضر، ۱۰ میلیون تن طرح توسعه‌ای در استان هرمزگان در جریان است و این طرح‌ها قرار است که یک انقلاب فولادی در استان هرمزگان به دنبال داشته باشند.

 به گزارش ماین نیوز، در مراسم امضای تفاهم‌نامه استخدام نیروی کار بومی از طریق سامانه جستجوی شغل، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان اظهار کرد: ما به دنبال رشد اشتغال در استان هستیم، فولاد هرمزگان علاوه بر فعالیت در صنعت، به عنوان یک بنگاه نمونه صنعتی ثابت کرده که به دنبال توسعه و ایجاد اشتغال است و تنها خود را به صنعت مشغول نمی‌کند. این شرکت در همه حوزه‌ها به ویژه مسئولیت‌های اجتماعی مانند احداث مدرسه کمک به غیر موسسات خیریه و غیره به صورت فعال عمل می‌کند.وی افزود: خوشبختانه طرح‌های توسعه بزرگی به همت مدیران در استان هرمزگان راه افتاده است و در اجرای این طرح‌ها طبق برنامه جلو می‌رویم.<ه2> پروژه‌های فولادی در استان هرمزگان به راه اندازی می‌رسند

در حال حاضر، ما پروژه‌ها را به صورت دائمی نظارت می‌کنیم تا مسائلی مانند تأمین تسهیلات، اخذ مجوزها، و تامین تجهیزات برطرف شوند. دوستی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه‌های فولاد هرمزگان، خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از این پروژه‌ها، یک انقلاب در صنعت فولاد در استان هرمزگان خواهیم داشت. او تأکید کرد که استان هرمزگان به نخستین مرکز تولید فولاد در کشور تبدیل خواهد شد. از طرفی، فعالیت‌ها در زمینه توسعه صنعت فولاد تنها به فولاد خام محدود نخواهد بود، بلکه به نورد و تولید فولاد آلیاژی و پیشرفته نیز خواهیم پرداخت.

استاندار هرمزگان افزود: اخیراً ۱۰ میلیون تن فولادی در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسیده است و پروژه‌های فولادی بزرگی به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین، ما روی تکمیل زنجیره تولید و همچنین فعالیت‌های معدنی تمرکز خواهیم داشت. در واقع، پروژه‌های مختلف معدنی در حال اجرا هستند و در سفر رئیس جمهور ما از تعدادی از آن‌ها بهره خواهیم برد.

او تصریح کرد: هم‌اکنون، استان هرمزگان دارای رتبه ۱ امنیت سرمایه‌گذاری در کشور است و با بررسی تمام شاخص‌ها و فراهم کردن تمام ملزومات سرمایه‌گذاری، به عنوان یکی از واحدهای صنعتی برجسته در کشور شناخته می‌شود.







ماین نیوز – ایجاد انقلاب فولادی در هرمزگان، با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای <a data-autolink-id="1" target="_self" href="https://industrialmetals.ir/INDM-category/%d9%81%d9%84%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/%d9%81%d9%84%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d9%87%d9%86%db%8c/" >فولاد</a> هرمزگان

تنظیم و نگارش : Behnegarsoft.com

ماین نیوز – ایجاد انقلاب فولادی در هرمزگان، با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان

به دست آمده است. اگر محیط سرمایه‌گذاری بهبود یابد، شاهد ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.دوستی در خصوص امضای این تفاهم‌نامه بیان کرد: تفاهمنامه جذب نیرو از طریق سامانه جستجوی شغل باعث می‌شود شفاف‌سازی اتفاق بیفتد و عدالت برقار شود. بومی‌گزینی از دیگر مزیت‌های این تفاهم‌نامه خواهد بود. برگزاری آزمون‌ها از این طریق باعث می‌شود جامعه راضی باشد. کاهش نرخ بیکاری در استان نیز از دیگر مزیت‌های این سامانه خواهد بود و به همت مدیران استانی، کاهش نرخ بیکاری در استان هرمزگان رقم خواهد خورد.

تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت۲۰:۳۰ کد مطلب: 70218 مرجع : روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان


منبع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
X