فلزات صنعتیفلزات غیرآهنی (آلومینیوم، مس، سرب، روی و قلع)مس

ماین نیوز – دکتر عبدالله شه بخش حفاظت از محیط زیست را یک اصل ضروری در صنایع معدنی می‌داند

در یک آیین، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران، دکتر عبدالله شه بخش، حفاظت از محیط زیست در فعالیت‌‌های معدنی و صنایع معدنی را یکی از اصول حیاتی در شرکت خود معرفی کرد.

به گزارش ماین نیوز، دکتر عبدالله شه بخش به اقدامات زیست محیطی انجام شده در شرکت آلومینای ایران برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی اشاره کرد. او اظهار کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به انعقاد دو مورد تفاهم نامه و چهار قرارداد با اداره کل منابع طبیعی استان، گابیون بندی به تعداد ۱۴ عدد در منطقه بالا دست کارخانه و انعقاد قرارداد تولید ۷۰۰ هزار اصله نهال در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد. وی اضافه کرد: انعقاد قرارداد تولید ۱۴۰۰ هزار اصله نهال در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ نیز از دیگر اقدامات این شرکت برای حفاظت از محیط زیست بوده است.

تنظیم و نگارش : Behnegarsoft.com

ماین نیوز – دکتر عبدالله شه بخش اشاره کرد که کاشت درختان و حفظ محیط زیست در فعالیت‌های معدنی و صنایع معدنی یکی از الزامات مورد تاکید در شرکت آلومینای ایران است

۷۰۰ هکتار کاشت کپه و باریجه در منطقه گزی ۲ و مطالعه حوزه آبخیز به مساحت ۴۲ هزار هکتار از اقدامات انجام شده است. دکتر شه بخش یادآور شد: فضای سبز کارخانه در حال حاضر ۴۸/۵ هکتار یعنی ۱۳ درصد سطح کارخانه را تشکیل می‌دهد و این فضا به سیستم قطره ای مجهز شده است.
وی بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم جهت کاشت ۲۴ هزار درخت در محدوده فضای سبز شرکت طی ۴ سال، کاشت نهال به تعداد ۶ هزار در سال ۱۴۰۱ و کاشت ۱۶ میلیون اصله درخت در استان با برنامه‌ریزی دقیق در حال انجام است.
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۶کد مطلب: 70202
مرجع: روابط عمومی شرکت آلومینای ایران
“`html
منبع

“`

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
X