مس

کابل افشان 4 در 50 – سیم و کابل

کابل افشان 4 در 50
کابل افشان 4 در 50 به صورتی طراحی شده است که از بروز خطرات مالی و جانی جلوگیری می کند. در واقع طراحی این کابل به شکلی است که می تواند از نظر روکش کاملاً تضمین شده باشد. این محصول در ولتاژ نامی 0.6/1 کیلو ولت عرضه می شود.
این میزان ولتاژ نامی برای کابل برق قدرت به شکلی است که می تواند جریان الکتریسیته مورد نیاز را به شکل اصولی در نظر بگیرد. دقت کنید که این کابل ها شامل یک سری وسایل الکتریکی هستند که می توانند موقعیت مناسبی داشته باشد.برای تولید محصولات سیم و کابل نیاز است که متخصص یک سری استانداردها را در نظر بگیرد.
در نهایت محصولی که به دست شما می رسد، با کیفیت و با دوام است. یک سری استانداردهای تولید شده برای کابل افشان 4 در 50 وجود دارد که می تواند برای انتقال جریان یک آیتم مهم محسوب شود. در نهایت این موضوع را بدانید که این کابل ها از نظر جنس مس با قابلیت انعطاف در کلاس 5 ساخته می شوند.
اگر نیاز باشد که از کابل ها در فضایی که نیاز به خم شدن کابل است استفاده شود بهترین گزینه خواهد بود. در واقع سیم و کابل بر اساس موقعیت اجرایی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. هر دسته بر اساس میزان کیفیتی که سیم دارد می تواند عملکرد متفاوتی داشته باشد.
عایق کابل افشان 4 در 50
عایق کابل افشان 4 در 50 می بایست از نظر جنس کاملاً قابل قبول باشد. این عایق ها به طور کلی دارای سیستم اجرایی مخصوصی هستند. نوع عایقی که مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس شرایط عایق و سبک اجرایی متفاوت سنجیده می شود. این عایق ها می توانند در کلاس های متفاوت ارزیابی شوند. البته که دقت کنید عایق بخش اصلی کابل محسوب می شود و در کلاس 5 ساخته می شود.
این کابل ها از نظر انعطاف پذیری نیز متفاوت هستند. به طور کلی یک سری فضاهای خاص نیز وجود دارد که سبب می شود کیفیت کار بسیار عالی باشد. دقت کنید که عایق پی وی سی در لیست عایق های گرما سخت به طور کلی در برابر نفوذ باران و گرما و همینطور رطوبت و مواد شیمیایی شرایط خاص خود را دارند. حتی در برابر مواد شیمیایی باز و اسید بسیار عالی هستند.
به طور کلی روکش کابل برق از جنس پلی وینیل کلراید طراحی شده است. این روکش ها از نظر نوع عملکرد بسیار عالی سنجیده می شود.
کابل افشان 4 در 50 دارای 4 رشته مخصوص شامل فاز و نول است. این رشته ها از نظر سطح مقطع 50 میلی متر مربع طراحی خاصی دارند. رشته های مسی فاز و نول برای این کابل ها در نظر گرفته شده است و از یک سری روکش های پلاستیکی نیز استفاده می شود که سبب کیفیت بیشتر این کابل ها خواهد شد. به طور کلی این کابل ها از نظر عملکرد بسیار عالی هستند. ضخامت عایق این کابل ها به صورتی است که برای رشته های فاز نول می توانند در کابل مسی با 1.4 میلیمتر ارزیابی شوند.
 
مشخصات فنی کابل 4 در 50
دقت کنید که ضخامت روکش یا غلاف برابر با 1.9 میلیمتر ارزیابی شده است. از سوی دیگر قطر خروجی برای این کابل ها نیز برابر با 36.4 میلی متر است. حداکثر مقاومتی که برای این کابل ها در نظر گرفته می شود شرایط مخصوصی دارد. رشته های فاز و نول به طور کلی یکسان در نظر گرفته می شود. وضعیت دمای 25 درجه سانتی گراد نیز وجود دارد که می تواند جریان DC را پوشش دهد. از سوی دیگر وزنی که به شکل تقریبی برای این کابل تخمین زده می شود نیز در حدود 2617 در هر کیلومتر است. این شرایط سبب می شود که اجرای این کابل ها دقیق و اصولی باشد.
ولتاژ نامی برای کابل افشان 4 در 50 در سال های اخیر دستخوش یک سری تغییرات بوده است. سطح مقطع برای این کابل ها نیز 50 میلی متر مربع سنجیده شده است. این کابل ها دارای 4 رشته هستند. از سوی دیگر تعداد و قطر مفتول ها نیز در نظر گرفته شده است. سایز کابل ها بر اساس شرایط مختلفی سنجیده می شود. به طور کلی این کابل ها می توانند بر اساس سطح ارزشمندی که دارد ارزیابی شود.
ضخامت عایق برای کابل افشان 4 در 50 در حدود 1.4 میلی متر است. در خصوص ضخامت روکش نیز 1.9 میلی متر در نظر گرفته شده است. حداکثر مقاومت رسانا برای این محصول بسیار مهم است و در هر کیلومتر سنجیده می شود. این کابل ها می توانند از نظر جنس و مدل شرایط متفاوتی داشته باشند. برخی از آنها بسیار قوی و برخی کمی سبک تر هستند.
کابل ها می توانند ساختار چند بخشی نیز داشته باشند. این ساختار می تواند کیفیت کابل را تضمین کند. شما در خرید این کابل ها می توانید چندین شرایط را بسنجید و سپس اقدام کنید.
 
خرید اینترنتی کابل افشان 4 در 50
برای خرید کابل افشان 4 در 50 باید چند موضوع مهم را مدنظر قرار دهید. اول اینکه محصولی که به دست شما می رسد بسیار با کیفیت باشد. یعنی شما بتوانید محصول را با قیمت مناسب و تعرفه خوب خریداری کنید. دقت کنید که کابل های افشان هر یک از نظر سبک اجرایی و برند شرایط خاص خود را دارند.
یک موضوع بسیار پر اهمیت که باید بدانید این است که این کابل ها معمولاً به صورت بسته بندی شده و به شکل کاملاً ایمن در اختیار شما قرار می گیرند یعنی خرید برای شما آسانتر می شود. برای خرید کابل افشان 4 در 50 باید بتوانید قیمت آنها را دقیق و اصولی بسنجید.
در نظر داشته باشید که این کابل ها می توانند هم از نظر کیفیت متفاوت باشد و هم از نظر ساختار شرایط خوبی داشته باشند. به طور کلی طراحی کابل ها ب شکلی است که می تواند بر اساس ضخامت نیز سنجیده شود.

قیمت کابل 4 در 50 در سال جدید
کسانی که قصد خرید کابل افشان 4 در 50 دارند باید از قیمت جدید آن اطلاعات کافی داشته باشند. حقیقت امر این است که این کابل ها بر اساس سبک و مدل به چند دسته تقسیم می شوند. برخی از مدل ها قیمت ارزان تری دارند چون عایق به کار رفته برای آنها ضعیف تر است برخی دیگر از مدل ها هستند که به نوبه خود از نظر عایق شرایط خوبی دارند و این موضوع روی قیمت محصول نیز تاثیر می گذارد.
شما برای خرید این کابل ها باید بتوانید وزن و قیمت را به صورت همزمان در نظر بگیرید. یک نکته دیگر که باید بدانید این است که این کابل ها هم می توانند طراحی خوبی داشته باشند و هم از نظر اجرایی متنوع باشند. کابلی که خریداری می کنید معمولاً از نظر تعرفه متفاوت است و سبک خوبی دارد.
تعداد رشته ها برای کابل افشان 4 در 50 ، 4 مورد نظر گرفته شده است که مقداری افزایش قیمت برای همین موضوع است. از یاد نبرید که این کابل ها می توانند دسته بندی های مختلفی داشته باشند. هر دسته از کابل ها بر اساس ساختار مشخص و درجه یکی که دارد مشخص می شود. در خرید این محصول هم باید قیمت را بسنجید و هم از کیفیت اطمینان داشته باشید. البته که کابل های افشان بر اساس سبک اجرایی متفاوتی که دارند دسته بندی می شوند و برخی گرانتر هستند.

تنظیم و نگارش : سیمند کابل

کابل افشان 4 در 50 – سیم و کابل

منبع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
X